Monday, February 13, 2017

Amanah

Janji hanya tinggal janji. Chewah. Hehe.. Nampaknya apa yang saya janjikan tidak berkesempatan untuk dilangsaikan. Moga saya berjaya selepas ini. Doakan ya. Sebelum itu, Assalamualaikum dan selamat petang semua. Ketika saya menaip ini, saya berada di dalam bilik sedang melepaskan lelah bekerja seharian. :)

Berbalik kepada tajuk entri saya pada hari ini, berikut merupakan amanah yang dipertanggungjawab kepada saya bagi tahun 2017 :

1. Guru Prasekolah 
2. Guru Bimbingan dan Kaunseling Sekolah
3. Guru Pusat Sumber
4. Penyelaras Sukan dan Permainan Bola Jaring
5. Guru Kelas Bimbingan Bahasa Melayu Tahun 4
6. Guru PBSM
7. Guru Kelab 3K
8. Pembantu Warden
9. Setiausaha Jawatankuasa Hal Ehwal Murid

Doakan saya agar dapat mendukung amanah sebaik mungkin. BismillahitawakalalAllah. =) 

* gambar semasa hari sukan negara 8.10.2015

No comments:

Post a Comment