Monday, October 2, 2017

Happy Birthday My Bestie Noradilah bt Kamarudin


Selamat hari jadi buat kesayanganku dunia akhirat, Puan Noradilah binti Kamarudin. Alhamdulillah, esok 3 Oktober 2017 genaplah umurmu 26 Tahun :) Aku doakan semoga perkahwinanmu dilimpahi sakinah, mawadah, wa rahmah serta dikuniakan anak yang soleh dan solehah. Amin. 

Terima kasih sahabat kerna sering mengenggam tangan ini tatkala sukar dan senang selama ini. Walaupun kita tidak seakrab dahulu dek kerana faktor aku jauh di perantauan, namun, satu hal yang perlu kau tahu ialah aku tetap mengingatimu walau dimanaku berada. Masakan dapatku lupa sahabat yang sama-sama melakukan kegiatan "nakal" ketika sekolah dahulu. Masakan dapatku lupa sahabat yang pernah memberi bahu untuk bersandar, memberi telinga mendengar permasalahan ini, memberi semangat semasa rebah. 

Hanya Allah yang mengetahui betapa bersyukur hati ini dapat mengenalimu Dila. Engkau satu dalam sejuta. Perkahwinanmu tidak pernah membataskan persahabatan ini. Bahkan aku bahagia dan tenang kerna ada insan yang menjagamu tatkalaku berjauhan. 

Tiada kata indah yang mampu ku ungkapkan apabila bercerita mengenaimu. Engkau sahabat terbaik selama ini. Moga persahabatan ini berkekalan ke anak cucu. 

Akhir kata, ingat daku dalam doamu. Doa yang baik-baik buatmu sahabat. Aku menyayangimu kerna Allah. 





No comments:

Post a Comment